8.02.2013

澳門一天遊之蟹子麵與帆船餐廳

唔記得幾時lu,, 同惠如過左澳門一天遊~~
去到好似都12點幾1點,,先食個蟹子面先,,~ 好好味!!
仲有有脆脆魚皮,,勁爽口彈牙,, 唔好睇我影得咁大~
其實得豉油碟咁大碟嫁咋,,!!

食飽飽去博殺,,哈!!講笑姐~我地小賭怡下情~~周圍去,,呢間輸錢就去第2間,,我地主打骰仔機,,
最後去左美高梅,,我幾中意美高梅個格局,,都幾舒服~ 最後大家都係贏錢!!
仲要勁驚險~~客到標汗咁濟~~最後有驚無險開開心心離開!!
去左食燉奶,,我食雙皮,, 惠如食薑汁!!  都幾滑呀,,同埋奶味好濃~

行一陣就食晚飯啦~~ 去左帆船餐廳,,我期待已久了!!
一定要食豬仔包,, 超正!!!

紅酒燴牛尾,,次次都會叫,,好好味~~

焗蟹蓋,,得1隻,, 但味道都可以啦~~ 個面焗得好脆!!

蝦醬魷魚,, 好味呀!! 送飯一流~

最後大家攬住個肚開心地回港了!!

沒有留言:

發佈留言