7.27.2013

ETUDE HOUSE 鼻貼

之前係ETUDE HOUSE買左幾貼鼻貼試下,, $5一塊~

洗乾淨面,, 鼻上沾少少水,, 我貼左大約5-10分鐘就撕出黎啦,,
有好淡既綠茶味,, 聞落去幾舒服,, 我見人地話會暖暖地,, 但我feel唔到..
哈,, 個樣有少少衰~

相機壞左用電話影得唔係咁清楚,, 呢次第1次用我驚撕出黎好痛所以唔係沾左好多水,,
所以唔係貼到好多出黎,, 但真係痴到嫁,,
第2次沾多少少水,, 嘩,, 貼到勁多出黎!! 不過自己因啦,,
一陣整痛自己,, 我就唔係覺得好痛啦~
同埋我唔建議成日用嫁,,始終撕出黎有力度對皮膚唔好,,
仲有撕完就要收返毛孔喎,, 我就用凍水敷下~ 貼之前都可以用熱水敷下等毛孔大左先,,
冷縮熱脹嘛!!

我仲買左敷眼同下巴,, 下次再分享下!!

沒有留言:

發佈留言