8.20.2013

維納斯藝廊-九豐記-上引水產

第3日要離開花蓮啦,, 呢個地方真係好舒服!!
一定要再黎呀~
今日早餐係煎蛋三文治,, 我想講呢個係我食過最好食既三文治,,
個個煎蛋真係無敵!!

又落雨啦,, Peter話臨走前帶我地去博物館睇睇..
原來就係第1日去個個碼頭,, 叫維納斯藝廊 
博物館入面好多古董睇,, 

呢度有古董錶..安妮女王都有,, 300年啦~ 仲有好多畫好多擺設,,不過我地唔夠時間,,
所以冇詳細影相,, 其實個度唔算好大,, 係個貨倉黎嫁!

出面有個大大既郵筒,,好有型~
睇完就要走啦,, 買唔到車飛一齊坐,,要分開自己坐3個鐘....嗚,, 悶死我啦!!
3個鐘後又到啦~去放低行李先~ 之後就飛出去食牛肉麵!!
cityinn冇房,, 今次住saylove都係十分方便,, (最後先講酒店)
九豐記牛肉麵,,我等你好耐啦!!!!!! 就係上次黎裝飾緊,, 原來轉左名~~
不過入面D人係一樣既,, 而家多左米線食!! 但我地緊係食牛肉麵啦!!!
真係超級好食,,嗚,,,,好感動~~ 仲有叫左細碟牛什,,偏咸左少少~
我鐘意食酸蘿蔔,,開胃!!
 
仲有好多細細碟野食,,
食飽飽去行街啦,,之前去糖村經過見好似好多潮野買,,但上次同媽媽一齊費時睇lu,,
今次特登去行下,, 真係喎~~好多潮人嫁,,
不過一D都唔平,, 計返港紙都要幾百蚊件衫~ 呢架車好得意,, 迷你貨車咁樣,,
大都可以去睇下,, 係忠孝敦代站,, 出口行前少少轉返入D細街就係嫁啦,,
其實行過見到有年青人係D巷仔度就係嫁啦,,
 
買埋糖村就離開啦,, 期待已久~~ 終於去上引水產啦!!! 唔記得點去啦,,
要轉幾次火車,,到左站都要行一段路先到,,冇google幫手真係搞唔掂XD
呢隻火車係台灣第一次搭,,好新奇,,哈!!

係車站見到呢個愛心遮,,好好呀,,好既係仲有遮淨係度,, 國民教育好重要!!
 
幾經波折終於到啦~~ 黎啦上引水產!!
個度好鬼大,, 成個超市咁,, 先參觀下先~~ 有好多海鮮,,大大隻蟹!!
同埋,, 一D都唔貴囉~~好親民既價錢!! 我爸爸媽媽黎到一定勁開心~~
入少少有紅酒賣,,仲有得試飲~~

 

 
兜左個圈就去搵野食啦,,位置有D亂,, 因為有幾間唔同主題既野食,, 佢唔算係餐廳,, 係速食嫁,, 冇位坐食完就88啦~
睇下幾多人,,,我們是旦拎左一間位,, 但之後發現唔係我想食個間....我想食壽司,, 叫鮮味吧...
要等成百個.....@@,, 初初都諗住等,,但等左半再睇先入得2個...咁我幾點先食到啊...!!
 
最後去返第一次拎位個度,, 因為見人地食海鮮拼盤都唔錯,,叫快意鮮味吧!!
我地錯過左頭先張枱,, 好彩而家都唔係等好耐,,
我們叫左海鮮拼盤,, 多份海膽,,仲有親子飯,, 好緊張呀!!
都等左一段時間嫁,, 好驚佢冇落單... 先黎跟餐沙律,,
 
親子飯好正,, 好鮮味呀!!! 麵豉湯入面有3文魚,, 個湯好好味!!
 
主角出場啦!!!!!!!!!!!!!! 嘩嘩嘩,,, 好正呀!!! 有我最鍾意既吞拿魚tim!!
有蝦有蟹,, 海膽,,生蠔,, 鮑魚,,帶子~~~
全部都好好食,, 好新鮮好鮮甜! oh my god~~~~~~~~~
好唔捨得食完...,, 下次一定一定要再黎!!!
呢餐好抵,, 夾埋大約$500港紙,, 邊度食到呀,, 
 
食飽飽一路回味一路慢慢行返去搭車,,
見未算好夜,, 去左師大夜市行下先~ 係台電大樓落車,,跟住D人行就得啦,,
好多人呀!! 但我記得之前好似好多野食賣,,而家好似食既唔多,, 買既就多啦!!
買左少少野就走啦,, 好支力呀!!
 
頭先係上引水產食飽左,, 所以淨係買左芭樂同鹽水雞返去食咋!!

隻腳冇哂力,, 爬住係度食野,,沖完涼就立即訓啦!!

1 則留言:

  1. 請問由上引水產行番出去坐捷運遠唔遠? 難唔難搵呢d 路? 謝謝!
    [Jolly回覆08/23/2013 11:35:16]謝謝^^
    [版主回覆08/22/2013 16:42:03]你好,,我覺得唔近嫁,,因為係民居個附近,都唔知自行行左去邊==.. 所以建議你用goolge穩陣D啦,,我跟住goolge大約行左10-15分鐘到啦~

    回覆刪除