8.16.2013

漁排一日遊

期待已久,, 我既family day漁排日終於到啦!! 前一日仲落大雨,,
好彩當日超級好天,, 天宮造美,, YEAH!!!
一早起身去食個早餐,,買齊野就出發啦~~ YOHO,,
有快艇接我地去漁排,, 好近嫁咋,, 幾分鐘就到啦!!
去到比我想像中好唔同,, 佢個陣好乾淨!! 成間屋咁樣~
肥仔打開個肚腩吹海風,, 雖然係曬,, 但D海風好舒服!!
YEAH,, 終於有魚上釣到,, 釣左條大大條既莫皮魚,,
之後又釣多條大大條既牙煙屎..我都唔知咩黎,,哈!! 好叻呀,,
不過之後就係釣泥猛啦,,
太陽開始落山就BBQ啦,, 好野!!
日落,,好令呀!! 射D光出黎咁,,一舊雲都冇~~

用電話影左全景,, 不過光得濟,, 呢邊係間屋既另一邊!!
成績,,有一埋泥猛氣,,有少少梳羅,, 慳返餐!!
睇下,, 真係有手掌咁大嫁,, 我釣嫁!!
講下消費先,, 個度有野飲買,,汽水,水,啤酒都有~ 唔包野食,, 但包燒烤爐,,包炭,,包燒烤叉~ 可以講淨係book個場既,, $100/個~~~
自己買野燒野食,, 我諗預total $200個啦,, 睇下你食咩姐~~ 平有平食,, 貴有貴食,, 又或者唔bbq買盒叉燒飯又得,, 隨你中意啦~~

沒有留言:

發佈留言