7.05.2013

橡子共和國

我終於有時間寫我個橡子共和國啦,,
岩岩開個日我剛剛放假,, 前一晚已經好期待啦~夜晚發夢仲發到去搵龍貓tim,, 哈!!
個日下就5點到出去..shit... 岩岩撞正放工時間超多人, 打哂蛇餅... (呢個我係之後先知),,
一去到LCX 人山人海,, 仲好多人等位食飯!! 一去到見到大大大大大龍貓我隻眼發哂光...


但我見唔到入口... 唯一見有個窿係大龍貓前面冇封到,, 我見D人係個度入去,, 我咪跟住入囉!!
因為我趕住返學,, 得半個鐘時間比我買野!!


呢隻勁野呀,, 係潮特見到$1580,, 唔知呢度幾錢呢~ 我有大中細,, 爭呢隻就草齊一套!!

嘩,,勁多呀!!

時間有限,, 淨係買得少少咋... 呢隻叫阿dum,, 因為佢有個大肚dum,,

我就黎冇位訓啦,, 哈哈哈!!


之後有再去多2次都唔夠時間排隊,,雖然之後大把時間可以去,, 但我好心急~

講返D內疚野先,, 頭先講過見到好多人排隊等位食飯...到我走個陣我先發現,,
原來個D人係度排隊等入去...我一支箭衝入去見唔到D牌仲以唯人地排隊食飯...
點知個度寫住要排3個中.......我有D內疚....

沒有留言:

發佈留言