7.12.2013

Ruby Tuesday

前排Family day 去左Ruby Tuesday食飯,,一路都知道去Ruby Tuesday一定要有VIP card 先抵.. 不過我地又覺得可以試下先~~
BOOK左位,, 但個日唔算多人唔洗等~~ 去到見到有得即時join 會員~~
經過討論後,, 最後join左半半期,,我地計過會費加今餐半價差不多=正價,, 下一次就可以半價了!
叫左洋蔥圈,, 好好食!!! 有D似TrIple O's 個D洋蔥圈,, 我好中意食!!
格離個個唔記得左咩餅...好似係蟹餅咁之類~~

牛扒我地叫左最貴個隻,,但我反而覺得outback 肉眼扒仲好味,,哈,,可以我唔識野姐~~
芝士薯條都唔錯~~大部份都係脆既,, 不過好似太多會食飽哂 ><

燒雞凱撒沙律,, 燒雞比outback好,, outback好乾...

仲有叫豬仔骨,, 我麻麻地呢D太濃味既bbq醬,, 個焗薯係跟餐~~

最後有意粉,,呢個好好味,, 岩岩好D汁包住意粉~~

總括黎講都唔錯,, 不過如果冇VIP就真係幾貴~~

沒有留言:

發佈留言