7.09.2013

良品牛肉麵-甜吧(Family Trip Day 4)

行程既最後一日,, 去台灣唔可以唔食牛肉麵呀~~ 不過九豐記冇開,, 去左食良品牛肉麵,,

我唔食辣所以叫清燉... 我覺得好"流"..最後食左2啖食唔到... 家姐中意食紅燒~~
我同肥仔都係中意九豐記多d,, 九豐記有蕃茄牛肉麵,, 好好好好味嫁!!!

仲有叫左煎餃子,, 其實我不太愛餃子,,

之後去左行江南大批發,, 江南大批發同良品其實好近,, 不過個D窿窿拿拿我會盪失路,,
我要爭取時間,, 因為肥仔話想去誠品~ 所以我極速行完就分道揚鑣~~
見有少少時間去左甜吧坐低食個蛋糕~~ 係amba hotel下面,, 室內好似得2張枱,, 我地揀左出面,,
我叫左蜜桃茶加多件香蕉蛋糕~~ 佢既蛋糕唔算好好食,, 不過坐低都可以叫黎試下當小食食~~
我中意佢杯上面個個心心塞,, 好得意~ 不過收起去又唔知要黎做咩好!

買埋鹽水雞就要返酒店集合啦~~book左車出機場!! 勁快.. 我諗半個中到就到~
咁就完成左第1次4天TW family trip,,


其實今次去既大部份地方之前都去過,, 不過媽媽爸爸第1次去緊係帶佢地去D出名D既地方啦,,
希望下一年新年時間都可以去到啦~~
下一次講酒店同手信!!

沒有留言:

發佈留言