7.27.2013

Cityinn+手信篇

今次同媽媽去台灣揀間方便淨乾既酒店,,一諗就諗呢間啦~~ City INN住過印象都好好~~ 其實應該唔係叫酒店,, 係旅館先岩~~
上次住台北車站個邊,, 今次住西門町,,因為車站full哂lu...!
呢度係入面,, 好大個門口喎~~

門口有隻馬~~

呢幅掛畫最令~~

間房唔算大,,但勝左乾淨企理~~原來我淨係影左呢張,,哈!!我地第2日轉左4人房,,大間好多嫁~

以下呢幾張係之前住台北車站個間影既~~

廁所雖然冇浴缸但十分乾淨,,

哈,,係亂左少少嫁啦~~~

今次買既好多都係野食,, 麵都買唔少,,哈!! 阿默既峰蜜蛋糕好好食!!
台北車站有好多唔同既蛋糕鋪好多野賣!! 大家可以去睇下,,買手信最岩~
同埋係光南大批發買左好多岩哂我整蛋糕用既袋,,其實屋企仲有好多,,不過我見令又會係咁買...
仲有係五分蒲買左對鞋岩岩做特價,, 200台幣~~ 正野!!!
終於寫哂我個family trip 啦~~下一次寫去台東啦!!

沒有留言:

發佈留言