7.09.2013

金瓜石-黃金博物館-九份-基隆夜市(Family trip Day 2)

第2轉台灣都去完都未寫完第1轉,, 哈!!
呢日係第2日,, 去金瓜石再落九份再落基隆,, 呢個路線十分順路~
搭台鐵去瑞芳轉車,,有2個冇位坐...就係我同肥仔啦~~ 不過冇所謂啦,, 我覺得坐係台鐵地下食便當好有風味~~排骨便當真係好好食!!!!




好好天呀,,一D雲都冇~~




呢個以前應該有車長叔叔坐既~~



40分鐘到啦,, 岩岩好食一個便當既時間~~
有指示,,出到去斜面對就會見到有人排隊嫁啦,,排個到就岩啦~~ (真係一出去就見到啦,,唔洗擔心)去金瓜石同九份係同一架車,, 不過到九份之後先到金瓜石~~



大半個鐘左右到啦~~ 最後個站落車就係黃金博物園區!!



一去到就見到有架BMW警車.. 肥仔見到即刻心心眼~~
點知警察叔叔話可以坐上去影相!! wow~~台灣D
警察叔叔好好人呀~~

估唔到呢度有櫻花睇,, 望住呢個風景再睇櫻花真係好正!! (唔好意思我個樣拿埋左一舊...其實個陣好曬又好熱..)

行完樓梯有D喘氣~~坐低食碗豆花消下暑先~~呢個時候食咩凍野都覺得正嫁啦~~

食完入去本木五坑參觀,, 上一次寫過今次唔多講,,
可以睇 > 呢度 
入場費$50台幣,, 入去之前要帶叮噹帽~~ 哈!!

睇完一出黎就見到呢個令景!! 真係冇得頂呀~~

之前有個淘金工作坊而家冇左啦,, 如果想淘金可以去淘金體驗區,, $100台幣,,
不過佢有指定時間同要book,,
所以去之前可以去佢網站睇睇先,, 
想睇我之前淘金都可以睇返我之前寫過既blog,,
行左2個中到就落返九份啦~~ 都係搭返同一架車轉幾個灣就到啦~ wow,, 好多人呀~~

媽媽去左睇鞋,,我地緊係坐底食住芋圓等啦!! 真係好好味,, 買返屋企永遠煮唔到呢個味~
同埋同埋,,,呢度既山豬肉腸係最最最好味!! 係轉灣位細細間嫁,, 真係同其他既唔同!!
呢度係十級好食~~

行下睇下風景,, 哈!!有貓貓係度哂太陽,,好得意呀!!

兜個圈就落返基隆啦,, 可以襯少少時間恰一恰~ 小休一會再作戰!!

呢個姐姐既炒粉絲同魷魚羹好好食嫁!!

再黎油飯蟹似羹,, 真係冇得頂!!


再去食海鮮,, 哇哈哈!! 正呀~~ 不過食完呢餐之後我就濟足成個trip..



咁岩唔知係咩節,, 有布偶睇~~ 我好似係第一次見呢D野!!
食飽飽就走啦,, 係基隆港吹吹海風,, 等家姐佢地襟錢~~

最後搭火車返去lu... 其實咁耐我都未搞得清咩鐵打咩鐵... 回程大家都支力到訓哂啦!!

返到CITYINN 後我地自己出左去家樂福shopping,, 哈!! 台灣家樂福我就第1次去啦,,
個款同泰國BIG C 一樣樣,, 咩都有得買~~
最好笑係我地個個買完1袋2袋費時行諗住搭的士返去~~
一截到的士我地個個衝哂上車,, 肥仔坐車頭我地4個逼左係後面,, 家姐男友諗住蚊住前面個坐位個"i pan"蚊自己前D..
點知一野渣左落司機個頭到,, 哇哈哈!! 我地係咁笑笑笑,, 肥仔一路同司機講野冇理我地,, 我地又冇理佢繼續笑笑笑,,笑到肚痛!!
到落車肥仔個陣話我地知.. 原來架車坐得4個人,, 我地5個人衝哂上車,, 司機同肥仔講話會比人抄牌嫁..
但唔知點解又開左車..哈哈!! 我地全部冇諗過呢個問題,,  成壇野真係好好笑,, 到而家我地都仲笑緊~~

沒有留言:

發佈留言