7.09.2013

鴨肉扁-糖村-饒河街夜市(Family Trip Day 3)

行程既第3日,, 我地住係西門町附近,, 斜對面就係鴨肉扁啦,, 緊係要帶佢地去試下啦!!
上次黎個門面好似冇咁令,, 不過入面同之前係一樣樣既~

叫左半隻鴨,, 腎呀等等,, 我好中意食台灣既新竹米粉,, 好好味!!
不過我竟然食唔哂... 因為真係濟左....冇講笑~

家姐男友要求去食阿宗麵線,, 冇問題!!


對面有車仔賣呢個,, 唔記得叫咩名~~不過食落好似大菜糕,, 但有少少茶味甜甜地,,
都幾好食!! $20台幣


係西門町行左陣就去搭捷運去忠孝敦化,, 去糖村買牛奶軟糖,,~ 我未食過但個度有得試食~唔痴牙幾好味啵,, 做手信就最岩啦~
佢有2間鋪係格離,, 不過2間賣既野有唔同,, 所以大家可以睇哂2邊先買~~
我去個間係台北市大安區敦化南路一段158號,,係台北車站搭4個站就到,,搵岩出口一路直行就見到啦~


忠孝敦化站有地下街,, 不過唔算多野睇,, 但有得按摩,, 買完野我支力得濟走左去按腳...
痛到我呢....... 最後按完仲痛..因為發哂出黎... =.=




按完之後就去左5分莆...經過間蚤木魚走左入去食下午茶,, 我終於有屎意啦!!
..........我個2日日咩都柯唔到!!即刻搵廁所.....舒服左少少咁多啦~~
我支力到想死.. 又濟住濟住所以一張相都冇影到.. ==,, 而家後悔啦,,
個蚤木魚魚皮好好食嫁!! 由搭捷站行去5分莆條路就會見到,, 係7仔格離,,定唔知family mark,, 總之係便利店啦!!
我爸爸媽媽讚不絕口~~ 行完5分莆之後再行去饒河街夜市... 係行..!!
我諗識路應該唔洗行好遠..不過肥仔認錯路兜左個圈... 終於到啦~~~

去食台式鐵板燒,, 正常價錢~~


我地叫左幾個餐,, 佢主動同我地share~~ 原來我又影得咁少.... 其實仲有牛有雞有蝦等等等......飲品自己針,, 任飲~


肥仔話要去食燉排骨,, 係藥材燉,, 冬天食就正爆啦~~ 不過我一D謂口都冇....


行下睇下野,,~ 有得彈波子,, 呢個幾好玩呀!! $10台幣1鋪,, 最叻個個中左包檸檬茶~

而家睇返好後悔...點解我影得咁少相..~ 不過我次次都係咁,, 去到旅行尾段通常冇左件事~~

沒有留言:

發佈留言