6.22.2013

LCX宮崎駿展覽

 嘩嘩嘩,, 宮崎駿係香港有展覽呀!!我有十級開心,, 因為我真係好中意龍貓~~
仲有仲有,, 係香港開專門店呀~ 我開心到想喊咁濟~~
雖然個展覽唔係好大,, 但我作為龍貓fans緊係要去啦~~
一去到海港城就見到大大隻龍貓同我say hello,,




又有大大張海布~~呢個同我油數字畫一樣樣嫁~

有D龍貓產品既展覽,, 筷子套裝同埋雙層飯盒我都有嫁,, 不過個飯盒蓋比我叮到溶左阿媽擲左...我好唔開心!!! 我會再買返嫁~~ 好可愛啊,,

我帶左細棚出黎,,係度攝鏡~

仲有d電影既圖片,,





呢度有個少少布影板,, 係龍貓等巴士個度呀!!
有人幫手影相仲有遮tim,, 哈!!
我個日去個陣專門店仲未開,, 琴日開左我自己一個走左去!! 有超大隻龍貓係門口呀!!!
不過好多人,, 影唔到合照,, 夜晚等肥仔收工再去岩岩截龍尾... 好失望!!
留返下一篇再講~~~

1 則留言:

  1. 間Shop 真係好正,好多野都好想買,不過就要d時間排隊
    [版主回覆07/03/2013 01:48:33]真係好正,,我之後再去左2次..2次都唔夠時間排隊去唔到,,好失望!!

    回覆刪除