6.09.2013

我隻腳有個框呀

前個星期日去左踩單車,, 之後係咁落雨.. 終於等到一日好天又放假啦,, YEAH~~
由沙田踩到大埔再返沙田,,

係城門河租車,, $20一日好平啊,,~
不過我好揀唔揀揀左架轉唔到波既..... 我踩到好辛苦..
唔知點解淨係得呢張轉唔到..要打橫睇,,哈!!  就係呢架屎人車.........踩死我!!


準備出發,,


其實夾埋踩左唔係好耐,, 我地每到一個point就停低食冰冰,,哈!! 熱死人啦~~
年年夏天都曬到一達達好核特,, 所以我好驚,,一停低就係咁搽防曬.. 好彩最後都冇咩黑到,,
不過唔記得理隻腳... 我個日著vans布鞋... 曬左個框出黎,,  算到~~當係戰績,,

太陽伯伯,, 好掛住你啦!!比我見多D~~我要去玩呀!!

沒有留言:

發佈留言