6.15.2013

豚組again

上個星期放孖day,, 約左大戰4方城~~
不過都係要食晚飯先,,~ 落左家樂下面睇下有咩食~ 我地揀左最少人等位個間,,
哈哈,, 就係豚組啦,, 不過唔知點解,,明明係食吉列豬扒.. 但冇啦啦多左西餐食....
我麻麻地中意呢d形式,,好似好雜不甩唔專心做佢地專長咁,,
but..可能淨係賣吉列豬扒唯唔到皮掛..
但我地都係叫返日式野先~~ 芒果蟹子沙律,, 好細碗,,
不過都有3,4塊芒果,,算係咁啦~ 個沙律汁好味!!
一定要食芝士年糕,,真係不得了,, 我食過最好味~~ 好似上次講過,,哈!!
不過我建議可以最後先叫..因為食完有d"流",,

今次叫左白豚試下,, 好似$14x,, 唔.....唔係唔好食.. 但我唔知同普通豬扒有咩分別,,哈!!
係我唔識姐~~ ok啦,, 同埋其實一個人真係食得哂?? 我有d覺得dry...
不過我好中意食椰菜沙律~~~~~

另外仲有叫左鐵板帶子,, 冇咩特別啦~ 不過薯蓉幾好味~~


食完之後,, 又冇話因為有西餐而差左既,, 不過見格離食西餐我食吉列豬扒定食,,有d似foodcourt,,

沒有留言:

發佈留言