6.09.2013

DIY SOAK OFF GEL

上個月到終於氹到肥仔買gel甲套裝比我,,呵!! 經朋友介紹係旺角買,,有興趣可以睇下sweet lady nail,,一set 好似$49x,, 已經包左需要用既野,, 放心,, 樣樣都要用嫁,,
所以唔驚哂左,, 當然我呢set係基本既,,不過我覺得已經夠嫁啦~~
可以自選2隻色,, 我之後都再有買其他色,, $5X一枝/盒左右,, 同買枝甲油差唔多啦~

燈機,,緊係都包啦,, 不過我覺得太大個...我見有D好細部,,

好啦,, 講下點整先,, 其實要修下甲同死皮先,, 不過我唔識所以冇理,,哈!!
首先用銼係甲面銼幾下,, 等之後d gel會痴得實d甲多d,,
銼完之後用潔甲水抹一抹指甲(則係藍色個枝),, 令甲面乾淨冇油等,,
跟住就搽第一層Base,, 薄薄一層就ok啦.. 曬燈2分鐘,,
之後再搽一層Base,, 再曬燈2分鐘,, 如果想厚d可以再搽多層,,
而我平時就搽開3層既~~

完成Base之後就上色啦,, 第一層又係薄薄得啦,,
會係有少少透既,, 都係曬燈2分鐘,,

都係搽多層,, 就會係實色嫁啦~ 又曬燈2分鐘..~

最後搽top 再曬2分鐘就完成啦~~
仲有仲有就係再用潔甲水抹面就可以啦,, 如果唔係甲面會痴立立嫁~~

搞掂,, 都唔錯呀!! 起碼襟過甲油啦~~

少少貼示,, 曬燈前搽d防曬係手度,, 雖然每次用時間唔算長,, 不過一個月用2次都死啦~~
同埋如果搽出界就係曬燈前抹左去,,如果唔係曬完就會乾左,,小心用化妝綿,, 因為會痴到好多毛毛就唔令嫁啦~~
下次再講拆甲啦~~

沒有留言:

發佈留言