6.17.2014

Damnoen Saduak水上市場>鐵道市場>Terminal 21

今日都book左車,, 去Damnoen Saduak Floating Market > Maeklong Railway Market (鐵道市場)
食埋早餐8點出發~~

 

終於係有船坐既水上市場,,都幾期待~~
揸船個哥哥係度住,, 揸下落船返屋企去廁所 =.=

 
 
 

沿途賣既野主要係手信,,泰國衫,, 我只係對食既有興趣~~ 碗魚旦粉好好食!!


兜左大約1個鐘多D就完啦,, 其實幾過癮,, 不過D野唔岩買~~ 
轉場去鐵道市場,, 睇片睇得多今次仲唔到我親眼睇~~~ 

食lunch先,, 司機帶我地去食當地好出名香港人開既叉燒面,,
拿,,真係香港人開嫁,, 不過我覺得香港好味D,, 口味唔同掛,,


可以先睇睇時間表,, 預早15min分鐘霸定位啦~~


未夠鐘周圍行下,, 媽媽爸爸最鍾意行街市,,

 

相片有少部份可能會引起不安.....佢用2隻快子就咁夾實隻唔知乾田雞定乾青蛙黎賣....

  
 

火車到,, 我影左片嫁,, 但段片調轉左同埋有d長,, 我要搞搞佢先,, 比d時間我~~
火車到站可以上去影下相,,當然咋咋林影完咪鬼阻住人啦~~

 

臨走係停車場附近見到細細個菠蘿賣,,好得意買黎試下,,
衰鬼又幾甜喎,,呢度好似係50b咁上下


司機又係車返我地返酒店再次袋袋平安啦,, 休息一下再出發,,最後一晚有咩要買就襯手,,
Terminal 21 shopping,, 呢度好岩我行,, 不過未行先食飯,,

   
  
  
  
  
  

如果係度慢慢行應該都要大半日時間,,
戰利品~~ 我真係好中意買鞋嫁!!

沒有留言:

發佈留言