6.17.2014

大城四世皇夏宮>ayutthaya floating market>aisatique night market

呢日係我最期待既一日,, 因為可以揸車!! 係哥爾夫球車,,呵呵~~
我地Book左1日車 (好似朝8晚5咁上下),, 行程係大城四世皇夏宮 > ayutthaya floating market,,

我地租左2部車,, 我搶住黎揸,, 好好玩,, 
有D地方唔可以影相,,又有D地方唔可以露臂露腿,,入去前要望下指示牌先~~


  
  
   
   
 

司機話見有時間,,帶左我地去附近寺廟參觀,, 入面個彿好大好大個,, 好多人祈緊福,, 
(呢度可以影相) 可以自己買d金薄周圍貼,,分好多size,, 我地只係添左少少香油就走啦,,


大城水上市場距離四世皇夏宮好近,, 
咪講笑,,行左半日緊係填飽個肚先,, 但我只係影得碗魚旦粉,,睇黎都真係幾餓~~
呢個水上市場唔係好大,,人流不多好靜,, D野唔係好岩買,,所以好快行完,,哈哈!!
不過食野個陣格離有表演睇,,開哂槍好似好逼真咁,,有D樹阻住唔係睇得好清楚,, 

 

司機車返我地返酒店佢就袋袋平安啦,, 我地梳洗一下去下場,, aisatique night market (河畔夜市)
BTS Sapan Taksin 2號出口有接駁船搭,, (半個鐘1班) <<<其實我唔記得,,岩岩上網睇嫁咋,, 

  

相機冇電要用電話影,,但唔夠光D乜都影唔到,,我想話好令嫁,,!!

 

呢度都幾多野行,, 又有好多餐廳,, 行左陣攰得濟就搵野食食完返歸,,
食物普普通通啦,, 但係泰國食咩都平D,, 所以咁既價錢都幾好啦,,

   
  

唔好又問點解去泰國食韓國燒烤,,當處於攰到冇力既狀態,,
你只想搵間環境舒服既餐廳食完返去訓覺~~

沒有留言:

發佈留言