1.09.2014

呀呀呀

好耐冇update啦,, 有好消息宣佈,,
我終於返完學啦啦啦~~ 1年啦,, 終於返完啦!!
1年前做左個決定,, 好開心自己冇半途而廢,, 冇3分鐘熱度,,
呢樣好重要,, 由細到大對學野都冇咩堅持,, 畫畫,, 琴,, 揚琴都係學學下唔學,, XD
估唔到自己會堅持到一年,, 

其實雖然叫讀完, 但因本身自己都幾差..所以就算讀左一年都唔算話好好,, 而且我唔係一個好努力既學生,, XD
不過基本溝通大致都ok既,, 咁一定比以前好啦,, 起碼學多左好多以前唔識野既~~



我終於可以煲劇,, 我忍左好耐啦~~ 可以玩the sims,, 可以整蛋糕啦~~ 好耐好耐冇整啦!!
仲有,, 以後唔洗心掛掛做功課,, 唔洗日日都諗住
功課 功課 功課 功課 !!
Yeahyeahyeah~~~  同埋,, 可以寫多d blog lu,, 好多野未寫呀!!
yahoo blog 又終於摺左, 有d相都未update 哂,,

而家有時間搞下自己野,, 等我禿廢下先,, 黎緊會搵d 自己中意既野學下,, 應該都係整蛋糕個d嫁啦~~ 

沒有留言:

發佈留言