9.06.2013

All Day Breakfast

8月尾惠如生日正日打算去high tea,,不過最後佢話想食All Day Breakfast,,
生日大哂無問題啦,, 去左又一城,, 岩岩做緊手錶展,, 有架假既戰機係度,,
都幾有型喎,,我仲以唯真嫁tim~

揀左caffe HABITU the table,, 環境不錯,, 不過嘈左少少,,
其實我唔中意飲咖啡的,,但呢D時間都覺得可以試下喎,,
叫左焦糖咖啡,,個面全部都係焦糖黎,, 係幾香嫁,,
不過.....我都係覺得苦,,~

一人一份All Day Breakfast,, 見到都流口水啦~~
包包有4件,,係麥包來的,,好軟呀!!加埋士多啤梨醬好味~~
不過有D失望係得蕃茄仔,, 冇焗大蕃茄既,,
整體黎講味道幾好呀,, 因為我第一次食所以要求唔高,,哈!!
不過我相信會有更好既,,

搵日再試下其他先,,
順帶一提,,我好似由4點到食到5點幾離開,, 食餘2件包包,, 我飽足一日,,
濟到呢,, 我唔認為自己會咁喎,,!! 奇怪奇怪~

沒有留言:

發佈留言