5.20.2013

有菇菇呀

是咁的,, 前幾日落雨,, 鬼死咁潮濕,, 我個寶寶農場就冇咩理佢啦~
點知前幾日見到棵菜心則邊冇啦啦生左D菇菇,,
好搞笑嫁,, 一粒粒好可愛~~
呢個係第一日既樣,, 唔知點解生左D菇菇出黎我好興奮~




之後個晚返到去,, 嘩,, 大左咁多既.......好搞笑呀!!





第2晚....... >0<,,,  西利呀!! 我覺佢係突然間"卜"一聲爆出黎咁樣,,哈!!



第3晚,,我仲諗過多晚會變到把遮咁,,點知.....已經謝左皮.....好咋呀你!!!



我上網睇過,, 呢隻菇菇應該叫綠摺菇,,有毒嫁,,
無啦啦淨係得呢盤生,, 其他一樣泥又咩事都冇.... 奇怪奇怪~~
我今晚返去會剷哂佢嫁啦~~

沒有留言:

發佈留言